Serwis

W celu zgłoszenia awarii/usterki prosimy o skorzystanie z formularza zgłoszeń.

Prosimy o szczegółowy opis problemu. Dokładny opis usterki pozwoli nam na szybsze zdiagnozowanie przyczyn wystąpienia awarii oraz na przygotowanie wizyty serwisu.
 
W formularzu prosimy o wypełnienie wszystkich niezbędnych pól oznaczonych gwiazdką. Po otrzymaniu formularza i zaznajomieniu się z Państwa problemem przekażemy informacje zwrotną o dalszych możliwych czynnościach naprawczych.

Systemy Informacji Pasażerskiej,
systemy biletowe, systemy pokładowe, systemy parkingowe, stacje ładowania

Dyżurny serwisant

+48 509 895 890
serwis@kzl.com.pl
Każde zgłoszenie dotyczące usterki i awarii musi być potwierdzone drogą telefoniczną na wskazany powyżej nr kontaktowy.
Imię i nazwisko
Firma
Telefon kontaktowy
Email
Typ urządzenia
Opis usterki

Zatwierdzono zgłoszenie!
Błąd w przyjmowaniu zgłoszenia, spróbuj za kilka minut…

Ankieta poserwisowa

Nasza firma od ponad 20 lat stara się odpowiadać na potrzeby swoich Klientów, zwiększając zakres oferty, oraz poprawiając jakość usług serwisowych. Aby móc kontynuować ten proces, prosimy naszych Klientów o opinię na temat realizowanych prac serwisowych.
 
Przeprowadzanie systematycznych ankiet poserwisowych, pozwala uzyskać cenne informacje pomagające nam osiągnąć cel, jakim jest bycie bliżej Klienta, doskonalenie znajomości jego potrzeb oraz ciągłe podnoszenie poziomu świadczonych usług serwisowych.


Aby móc udzielić odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie konieczne jest uzupełnienie formularza. Poza danymi personalnymi oraz kontaktowymi konieczne jest wpisanie nr zgłoszenia.jest unikalnym numerem sprawy, nadawanym przez koordynatora serwisu KZŁ i przydzielanym dla konkretnego zgłoszenia awarii.
Numer zgłoszenia jest unikalnym numerem sprawy, nadawanym przez koordynatora serwisu KZŁ i przydzielanym dla konkretnego zgłoszenia awarii.
Imię i nazwisko
Firma
Telefon kontaktowy
Email
Numer zgłoszenia
Typ urządzenia
Najważniejsze cechy naszej oferty




Zadowolenie z kontaktu





Zadowolenie z czasu rekacji





Zadowolenie z czasu naprawy





Zadowolenie ze sposobu realizacji





Zadowolenie ze skuteczności





Miejsce awarii
Uwagi

Zatwierdzono zgłoszenie!
Błąd w przyjmowaniu zgłoszenia, spróbuj za kilka minut…
Przewijanie do góry